fredag 27 februari 2015

Blyg

Varför ska man vara så blyg mot de personer som man är lite intresserad. Jag menar, hur svårt kan det vara att prata med den personen? Jag är jätte blyg när det gäller sånt men helt pratglad när det kommer till annat. Jag kan sitta och prata om vad som helst och kan byta samtalsämne hur lätt som helst men när jag ska prata med personer som gör mig nervös så säger jag antingen helt pinsamma saker eller så säger jag ingenting alls. Men då gillar jag inte pinsamma tystnader så jag måste säga något och då blir det mycket pinsammare än om jag bara skulle varit tyst...
Filip vill inte skriva till mig. Han vill träffa mig och lära känna mig istället och visst är det jättesött men jag blir väldigt osäker och nervös istället för glad och förväntansfull. Tänk om han inte gillar mig då? Fast Elin säger att vi är lika random och weird, vilket kanske är bra. Men sen är jag inte den snyggaste eller mest vältränade människan så jag skulle förstå om han inte skulle vara intresserad av mig. Dessutom vet typ hela klassen om nu vem det är så nu kommer det definitivt inte bli nå. Det blir aldrig någonting om det är många som vet om så det är väl bara att säga tack åh hej då!
Haadee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar