torsdag 5 februari 2015

För mycket!

Jag har så mycket som händer nu hela tiden så jag hinner inte med mig själv eller alla läxor jag har. Det är nu 8 föreställningar på 3 dagar med våran saga nästa vecka och jag har läxa i ta mig fan alla ämnen vi har. Plus så ar jag ett stort Engelska-projekt med teater och sånt skit att göra med klassen snart... Sen på sidan av planerar vi att ha ett disco så vi måste hyra lokal och skit. Sen jobbar jag hela tiden och jag går 8-16 i stort sätt varje dag och jag måste kliva upp 06:30 för att hinna med bussen så det blir väldigt lång dagar... Jag orkar inge mer och går snart in i väggen känns det som. Jag ligger efter jätte mycket i skolan och i vanliga fall ligger jag före och jag glömmer saker överallt allra helst min plånbok så jag spenderar mycket tid både för mig och andra till att hitta den... Jag måste få ledigt snart så jag kan sitta ner och koppla av och ta i tu med mitt liv. Bryter ihop snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar